Zarządzanie opiniami na temat firmy w Internecie to często nie tylko wyzwanie wizerunkowe, ale także prawne. ⤵
W najnowszym odcinku podcastu „Nawigator Prawny” realizowanego przez Rzeczpospolita, Paweł Potocki, z kancelarii Marszałek & Partnerzy, dzieli się cennymi, praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tego, jak dbać o dobre imię biznesu w sieci. adwokat
💡 Czego się dowiesz:
🔹 Jakie kroki podjąć, aby legalnie usunąć fałszywe . opinie
🔹 Jakie są prawne i wizerunkowe konsekwencje niewłaściwych reakcji.
🔹 Jakie są najlepsze praktyki komunikacyjne w reakcji na krytykę.
Negatywne opinie mogą być wyzwaniem, ale odpowiednie zarządzanie może być szansą na wzmocnienie zaufania klientów. Kluczowe jest reagowanie z empatią i profesjonalizmem. 🔑
🎧 Całość odsłuchasz (i obejrzysz!) tutaj -> https://lnkd.in/d_kB8zMC
powstał we współpracy z siecią Kancelarie RP. Podcast