1. M&P
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Reklama behawioralna oraz zasady...

Reklama behawioralna oraz zasady PE mające na celu zreformowanie przestrzeni cyfrowej

Aktualności
🔔🔔🔔 Na łamach miesięcznika „Poradnik: Prawo i Podatki w firmie” ukazała się kolejna publikacja przygotowana przez naszych specjalistów.
Współautorkami tekstu są adwokat Małgorzata Misztela oraz paralegal Martyna Dobkowska.
W opublikowanym artykule poruszamy temat – dobrze znanej internautom – reklamy behawioralnej oraz zasad PE mających na celu zreformowanie przestrzeni cyfrowej.
Nowe regulacje unijne m.in. nakładają obostrzenia na reklamy śledzące, ograniczając wykorzystywanie danych dotyczących preferencji użytkowników, korzystających z platform internetowych.
Szerzej o zagadnieniu mogą Państwo przeczytać pod poniższym linkiem: ⬇
Życzymy przyjemnej lektury!📰

06 maja 2022

Filtry